Retur och Reklamation

När du handlar i vår webbutik har du alltid 14 dagars returrätt
räknat från den dag som du mottar dina varor.

Returrätt

När du handlar i vår webbutik har du alltid 14 dagars returrätt räknat från den dag som du mottar dina varor.  Lär dig hur du använder din returrätt.

För att använda din ångerrätt

Om du ångrar ditt köp och vill utnyttja din ångerrätt, ska du vända dig till den plats där du har köpt dina SikkertHjem larmprodukter.

 

Köpt direkt från SikkertHjem

Du har 14 dagars ångerrätt på denna beställning. Perioden börjar den dag du får din beställning och du har sedan 14 dagar att meddela oss att du ångrar ditt köp.

Du meddelar oss att du ångrar ditt köp genom att skicka ett e-postmeddelande innehållande ditt ordernummer till support@sikkerthjem.se

Packa varorna ordentligt och skicka dem till:

 

SikkertHjem (Cawa Security ApS)
Bygmarken 4A
3650 Ølstykke
Danmark

 

Kom ihåg att bifoga en kopia av din orderbekräftelse eller en lapp med ordernumret skrivet på.

Du betalar själv för returfrakten.

Du får gärna öppna och testa produkten, men den måste returneras i samma skick som du mottog den. Detta inkluderar produkten i sin kompletta förpackning.

Varor som har blivit ändrade, ritade på, repade eller på annat sätt skadade tas inte i retur.

Förbrukningsvaror som SIM-kort och batterier tas inte i retur.

 

Köpt från annan onlineåterförsäljare

När du handlar online har du alltid 14 dagars ångerrätt. Kontakta återförsäljaren direkt och meddela att du vill utnyttja din ångerrätt.

Tyvärr kan inte SikkertHjem behandla ärenden om ångerrätt för varor köpta från våra onlineåterförsäljare.

 

Köpt från en fysisk återförsäljare

När du handlar i en fysisk butik har du inte automatiskt någon ångerrätt. Vissa återförsäljare erbjuder dock fortfarande att ta tillbaka en oanvänd vara. Kontakta återförsäljaren direkt och fråga om de kan hjälpa dig.

 

Sample
Sample

Reklamation

Om du mot förmodan upplever att en SikkertHjem™-produkt inte fungerar som den ska så hjälper vi dig naturligtvis, oavsett om du har köpt produkten direkt hos oss eller hos en återförsäljare.

Du har tre års reklamationsrätt på alla SikkertHjem™-produkter, undantaget förbrukningsvaror som batterier och SMS-kort.

Allt du behöver göra är att kontakta vår kundtjänst på telefon 040 - 645 62 10 eller support@sikkerthjem.se.

Service

Oavsett var du har köpt din SikkertHjem™-produkt så är vi redo att hjälpa dig. För att vi ska kunna ge dig rätt hjälp direkt när du kontaktar oss, så hänvisar vi till vår kundtjänst. Få hjälp här.

Sample